دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
مجموعه ۱۰ جلدی «در انتظار بهار» رونمایی می‌شود

حوزه/ به مناسبت نهم ربیع‌الاول و سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج)، انتشارات کتاب جمکران از مجموعه ۱۰ جلدی «در انتظار بهار» به قلم زینب علیزاده لوشابی با تصویرگری شادی دلپاک و عسل نجاری رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ مجموعه ۱۰ جلدی «در انتظار بهار» در تلاش است با داستان‌هایی جذاب و به صورت غیرمستقیم کودکان را با معارف مهدوی آشنا کند.

در این مجموعه کتاب، کودک با مفاهیمی از جمله انتظار، حرکت پویا، شجاعت، همکاری و همدلی که مفاهیم اصلی مهدویت هستند، آشنا می‌شود.

این مجموعه شامل عناوین زیر است:

جلد ۱ «کتاب نخواندنی»: داستان کتابی است که هیچ‌کس او را به امانت نمی‌گرفت و قرار است خمیر شود و باید سرنوشتش را عوض کند.

جلد ۲ «بهار تویی»: داستان تکه‌یخی است که از منتظربودن خسته شده و می‌خواهد خودش به دنبال بهار برود و او را پیدا کند.

جلد ۳ «پیشی با من دوست می‌شی»: داستان آدم‌برفی‌ای است که احساس تنهایی می‌کند و دلش می‌خواهد یک نفر مثل خودش پیدا کند و به دنبال دوست می‌رود.

جلد ۴ «درخت آینده»: داستان دانه‌ای است که می‌خواهد تنبلی را کنار بگذارد و زودتر سبز شود.

جلد ۵ «درخت چایی‌خور»: داستان درختی است که منتظر است تا دوستش موطلایی بیاید و با او بازی کند و برایش قند بیاورد تا چایی‌هایی را که رهگذران به پایش ریخته‌اند، شیرین کند.

جلد ۶ «بز پرنده»: درباره بزغاله‌ای کنجکاو و شجاع است که دلش می‌خواهد مکان‌های دورتر را ببیند و کشف کند و با خطرات روبه‌رو شود؛ او به دنبال تجربه‌کردن است.

جلد ۷ «پرواز رنگی»: داستان گلوله نخی رنگی‌ای است که دوست دارد به همه کمک و دل آن‌ها را شاد کند و به دنبال کمک‌کردن به دیگران می‌رود.

جلد ۸ «لک‌لک فضایی»: داستان لک‌لکی است که دوست دارد جوجه‌هایش در ماه سر از تخم بیرون بیاورند؛ ولی نمی‌تواند به ماه برود و به دنبال نزدیک‌ترین مکان به ماه می‌گردد.

جلد ۹ «آرزوی مترسک سبز»: داستان مترسکی است که از یک جا ماندن خسته شده و می‌خواهد حرکت کند و مفید باشد.

جلد ۱۰ «مو بوته‌ای»: درباره روباهی است که به یک‌باره شاخ در می‌آورد و برای حل مشکلش باید تلاش کند تا گیاهی را در بلندترین کوه پیدا کند.

مجموعه «در انتظار بهار» به قلم زینب علیزاده لوشابی با تصویرگری شادی دلپاک و عسل نجاری در ۱۰ جلد تمام‌رنگی منتشر شده است.

این مجموعه سه‌شنبه (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) ساعت ۱۷ در دفتر انتشارات کتاب جمکران با حضور زینب علیزاده لوشابی، نویسنده اثر، زهرا عبدی، کارشناس حوزه کودک و نوجوان و جمعی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حوزه کتاب و کتابخوانی رونمایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha